20 Şubat 2013 Çarşamba

China Glaze Kullan Gerçek Oje ile Tanış :)

Gönderen Unknown zaman: 06:00
Merhabalar arkadaşlarım

Bugün günlerden china glazeee :))
Aslında önceden oje sürmeyi pek sevmezdim ta kiii china glaze ile tanınışana kadar.Diger oje markalarından kullandıgım zaman china glaze gibi tek kat sürüldüğünde rengini tırnağa vermiyordu ama china glaze tek sürüşte tırnağa rengini veriyor.ayrıca ben bu ojeyi online alışveriş olarak www.tanacan.com sitesinden satın aldım.hemen ertesi gün oje geldi.cok kolay ve keyifli bir alışveris oldu benim icin.Hem dısarı cıkmak zorunda kalmadım hem de oje evime kadar geldi.Ben artik keyifli ve uygun fiyatli alısverisler icin www.tanacan.com sitesini tercih edecegim.Umarim sizinde tercihiniz güvenli alisverisin merkezi Tanaçan Kozmetikten yana olur.ojeye gelecek olursak sadece bir kez kullandıktan sonra emin olun sizde benim gibi china glaze aşığı olup oje almaya doyamayacaksınız.

SİZDE CHİNA GLAZE KULLANIN GERÇEK OJE İLE TANIŞIN :)





1 yorum:

wishingbeauty blog dedi ki...

merhabalar,

china glaze ojelerden bende almak istiyorum.renkleri şahane gözüküyor.web sitesi dışında hangi mağazalarda satılıyor? bloğunuzu takipteyim,bende beklerim:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/

Yorum Gönder

 

KADINSAL YAŞAM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea